25 de maio de 2020

Lunes, 25 de mayo

¡Buenos días! Comenzamos una semana más, la última de este mes de mayo. Ya estamos muy cerquita de finalizar el curso y ahora más que nunca tenemos que trabajar con todas nuestras fuerzas y seguir haciéndolo tan bien como lo habéis hecho hasta ahora.
Os recuerdo un día más los correos de las profes y también el fondo libros y las ayudas para material escolar del próximo curso 2020/2021



Vamos a dar paso al trabajo de hoy:

MATEMÁTICAS
Hoy vamos a repasar la suma vertical de 3 números y para ello es importantísimo tener claro que siempre debemos empezar a sumar por la derecha, es decir, por las unidades. Os dejo un vídeo explicativo para refrescar la memoria. Ya lo hicimos en clase así que muchos os acordaréis.



Agora imos practicar un pouquiño. Click aquí o en la imagen para descargar la tarea:




CIENCIAS SOCIAIS
Hoxe en Ciencias Sociais comezamos un novo tema, imos aprender moitas cosas sobre o paso do tempo. Le con atención:

Primeiro, aprendemos os conceptos: Antes, agora e despois:


Coñecemos as partes do día: mañá, tarde e noite. Podemos engadir o mediodía, é dicir, a hora na que vamos a casa ou ao comedor do cole para comer:


Agora poñemos en práctica o aprendido e o que xa sabemos con unha ficha moi sinxela. Click aquí ou na imaxe para descargar a tarefa:



CIENCIAS NATURAIS
Hoxe comezamos un novo tema, AS MÁQUINAS! Imos aprender que son, quen as utiliza e para que sirven:





LENGUA CASTELLANA
En Lengua Castellana os dejo 3 ejercicios, dos para trabajar los verbos y otro para completa con mayúsculas y minúsculas los huecos en blanco del texto. Click aquí o en la imagen para descargar la tarea de hoy:



LINGUA GALEGA
Para rematar o traballo de hoxe, en Lingua Galega imos aproveitar os conceptos de antes, agora e despois que aprendimos en Ciencias Sociais para  traballar os verbos nestos 3 tempos. Déixovos un vídeo explicativo e un xogo para que practiquedes. 





Esto es todo por hoy, gracias una día más por estar ahí, por vuestro esfuerzo y trabajo. 
Junt@s lo vamos a conseguir
Un abrazo gigante
La profe Eva


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Aquí seguimos!

Queridos alumnos e familias: A pesares de que as aulas foron suspendidas a partires de hoxe, seguimos en liña para proseguir coa aprendiz...