26 de setembro de 2019

Día das linguas Europeas

European day of languages
Hoy, 26 de septiembre, celebramos el Día Europeo de las lenguas, un día en el que pequeñ@s y mayores descubren y aprenden sobre la diversidad cultural de Europa y más en concreto sobre las lenguas de todos sus ciudadan@s.
Para celebralo, toda a primaria traballamos unida para facer a actividade que veredes a continuación e que poderedes desfrutar na entrada do colexio. A actividade consistiu en crear unha gran cesta da que emerxen  bonitas mensaxes en algunhas das linguas mais importantes do noso continente.


E aquí podedes ver o traballo da nosa clase detrás da actividade:





Además, para que los más pequeños se vayan familiarizando con las banderas de los países que forman Europa, pintamos algunas de ellas y las colgamos en la clase:


También, con nuestra teacher Paula, buscamos en una gran sopa de letras, trabajando en equipo, todos los países que con sus respectivas lenguas celebran como nosotros este maravilloso día.
CONGRATULATIONS!! 😍




Ningún comentario:

Publicar un comentario

Aquí seguimos!

Queridos alumnos e familias: A pesares de que as aulas foron suspendidas a partires de hoxe, seguimos en liña para proseguir coa aprendiz...